23 Ocak 2009

Roger - Marat bir kez daha


Yaklaşık iki buçuk saat sonra (10.30'da olaya giriyor Rod Laver Arena, Wozniacki - Dokic maçı var ilk etapta) Marat Safin ve Roger Federer karşı karşıya gelecek Aus Open'da. Federer yıllardır yarı finalden aşağısını görmüyor, geçen sezonu kötü bitirmesini sağlayan formsuzluğunu da atmış gibi. Fakat karşısındaki adam Safin, şakaya gelmez. Bitti dediğin anda bir beş set numarası çeker, şaşırtır. Geçen sezon oynanan Wimbledon finali bir kenarda dursun, Federer'in en acı mağlubiyetidir herhalde 2005 yarı finali. Bu sefer işler o noktaya gelmez diye düşünüyorum ancak bu biraz da Safin'in ilk sette nasıl durduğuna bağlı. Backhand'i iyi durumdaysa işi çetin geçecek dört setli bir maça bağlayabilir, en iyi senaryo da onun adına bu olur bence, bununla beraber sağda solda beş set tiyoları da kol geziyor. Tenis izlemekten uzaklaştım son zamanlarda ama biraz üfürük geliyor bana bu tahminler. İzleyip göreceğiz. Safin "üzerimde baskı yok, bu sebeple geçen seneden çok daha iyi oynuyorum" demiş ama yemezler. Federer de şu açıklamayı yapmış: "aramızda bir rekabet var. ilk gördüğümde, her zaman olduğu gibi, çok sıkı bir eşleşme dedim. bu sebeple mutlu ve heyecanlıyım."

edit: roger temiz gecti.

2 yorum:

SelçuK dedi ki...

tam bende blogtaki tenis yazılarını okuyordum neden yeni yorumlar ok diye düşünürken yeni yazı geldi teşekkürler

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
at this moment, there is a big difference between Federer and Safin.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)