02 Ekim 2007

Geri geldik

Birtakım denemelerimiz oldu bundan önce ve belki bundan sonra da olacak. Ama spor hakkında yazmak istiyoruz ve eylemlerimiz devam edecek. Bundan sonra blogumuz budur ve yolda yürürken, yatakta yatarken, televizyon izlerken yahut tuvaletteyken aklımıza gelen tüm yorumları -saçma ya da mantıklı, taraflı ya da tarafsız olması gibi bir istikrar aramaksızın- burada okuyabilirsiniz.

Meskenimiz yine Torino. Bir blog sakinimizin uzun süre önce dilimize taktığı, halen de çok güldüğümüz bu kendimizce espriyi isim edinmek hepimiz için hoş bir seda oluverdi. Eski yeni farketmez diyerek direk Torino'lu diyoruz artık kendimize. Bu ismin Torino'nun takımıyla, şehrin güzelliğiyle, futbolcusunun-taraftarının siyasi görüşüyle alakası yoktur; ancak zamanla sıkı birer Torino taraftarı hâline gelmemiz ya da gelmeniz de şaşkınlıkla karşılanmamalıdır.

L'ekip'te bazı değişiklikler var ama zamanla alışırsınız. Dizaynı ve kenardaki ıvır-zıvırları da bir sabitlik parametresine bağlamayın. "Kim lan bu?" dediğiniz birinin fotosunu görürseniz, veya "Ne alaka yahu?" derseniz, unutmayın ki başlığıyla hiç bir alakası olmayan bir blog sayfasındasınız. Ek olarak, bu bir yorum blogudur, gündemi sarstığını düşündüğünüz bir haber hakkında burada bir ileti göremezsiniz şaşırmayın.

Sözün özü, sporu ve sporu kendi arasında tartışmayı seven, farklı bakış açılarını yakalamaktan zevk alan, rafine olmasa da kendine has absürdlükleri olan bir grup insanız. Bütün muhabbetimiz batug.com ile başladı, burada da orada olduğu gibi anlattıklarını dikte etmekten ziyade, tıklayan ve bulduklarından hoşlananlarla bildiklerini ve araştırdıklarını paylaşmak, bunu yaparken de yazar-okur ilişkisinde tıkanıp kalmamak. Biz bu şekilde oluşan muhabbetimizde bunca senedir hep iyi anlaştık, umarım siz okurlarla da iyi anlaşacağız.

5 yorum:

torino dedi ki...

ben tam bir torino aşığıyım

Temur dedi ki...

iyi derbiler....
http://jesusalmeyda.blogspot.com/2008/10/derbi-var-derbi.html

Unknown dedi ki...

gerçekten " spor " seven insanların yorumlarını okumak harika ama biraz daha hızlanın yahu, 3 gündür siteyi açtığımda mido'yu görmekten sıkıldım :)

TORİNO F.C dedi ki...

Torinolu seninle tanışmayı çok istiyorum.Neden diye soracak olursan çünkü gördüğüm kadarıyla sende benim gibi hayatını Torinoya adamış adeta aşıksın.Bende öyle.Ounun için seninle tanışmak istiyorum.Birde ALLAHIMA hergün şükrediyorum.Torinomu benimle tanıştırdığı için.Gerçi nasıl olduda bu kadar bağlı kaldım Torinoma bilmiyorum ama iyikide bağlı kalmışım.Kendime çok yakın hissediyorum Torinomu.Bazıları birgün herkez Torinolu olursa şaşmayın diyor.Ama öle demesinler.Birgün herkez Torinolu olmasın,bırakın o ayrıcalık bizde kalsın.Saygılarımla Berkan POLAT.İzmir-Uzundere Köyü:TORİNO FC 1906

Adsız dedi ki...

Kolunda bordo torino boğası olacak kadar deli bir taraftarım.

Il Grande Torino!

Saygın (Ankara)