19 Kasım 2008

Uluç matematiği


1. bölüm,

Aykut Hoca, 'Fenerbahçe maçı kazansın' diye elinden geleni yaptı. Şimdi diyecek ki 'Hıncal ağabey ne alakası var.' Niyeti kötü olmayabilir ama 'bilinç altında neler var' kendi de bilmiyor, ben de bilmiyorum. Pozisyonu yok maç boyu Ankaraspor'un... Son 10 dakikada De Nigris oyuna girdi, 3 gol pozisyonu buldu. O De Nigris nasıl 80 dakika kenarda tutulur? De Nigris, Türkiye'nin en iyi santrforlarından bir tanesi. Sen De Nigris'i kenarda tutarsan Ankarasporlu oyuncu, hocasının niyetinin ne olduğunu anlamaz mı?

- Basit hesap, 10 dakikada üç pozisyon bulan De Nigris, 90 dakikada 27 pozisyon bulup min. üç gol atar, Ankaraspor da böyle bir forvetle kimseye kaybetmez. Öyle ya, Ankaraspor bu formülü nasıl keşfedemedi şaşırmak lazım.

2. bölüm,

Bu G.Saray kadrosundan iki ayrı takım çıkar. Biri İnönü’de Beşiktaş’la oynar, yener. Diğeri Şükrü Saraçoğlu’nda F.Bahçe ile oynar, onu yener. Bu Galatasaray Fenerbahçe'ye fark atar.

Ben öyle demedim. 'Bu Galatasaray Fenerbahçe'ye fark da atar, fark da yer' dedim. Türkiye'de Fenerbahçe farklı kazanır diyen tek spor yazarı da benim.

-
Büyüksün baba.

3 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

düşünebildiğim zamanlardan beridir sevmem bu adamı ve yorumlarını da. bıraksa bu işleri de herkes mutlu olsa.

birinde aykutu satılık olmakla suçluyor diğerinde işgüzarlık yapıyor. halk, okuyan insan salak ya anlamaz sanıyor...

bikini giymesi gereken biri varsa o da hıncaldır. insanlari asagılayan, gerizekalı yerine koyan hıncal...

CaRtMaNtR dedi ki...

Tamam belli bir bilgi birikimi var kendisinin ama doğal olarak hiç bir insan evladı her konuda ulemada olamaz. Bazı konularda üstad olmadığını kabul edebilmeli bence.

Oda zaman zaman eleştirdiği Fatih Terim gibi "ders almam ders veririm" felsefesini benimsemiş bir insan bence.

Aslında bu felsefe ve ülkemiz insanı yapısı hakkında da akademik bazda araştırma yapılsa yeridir.

The Mechanic dedi ki...

2 Sinan Engin 1 Hıncal Uluç eder mi?