06 Eylül 2008

Flea usulü BJK-Konya maçı...

Bu sezon daha iyi bir işim yoksa Beşiktaş maçı izlemeyeceğim demiştim ama
O kadar can sıkıcı (ki isterseniz gerekli yerlere noktaları koyarak da okuyabilirsiniz son kelimeyi) bir dönem geçiriyorum ki, aslında izleme hevesimin olmadığı maçlar az da olsa iyi geldi
Buraya yazmaya ne kadar devam edebileceğim bakalım demiştim
Şimdilik ediyorum, çünkü bu da az da olsa iyi geliyor

En iyi gelen şey ise, Delgado'nun kendi ceza sahasının biraz önünden 50-60 metreye, topa bir nevi vole vurarak attığı paslar...
Federer topa raketle vuruyor sanki...
Bunu her dakika yapıyor değil tabii
Bazen fantezi dünyasına fazla kapılıyor, estetik uğruna efektif olanı ziyan ediyor
Ama başardığında çok büyük keyif veriyor
Belki de siyah güzel adamın ardında bıraktıklarından biri olduğu için onu daha çok seviyor, yaptıklarına biraz da ben katıyorum, bilemiyorum
Fakat Beşiktaş kaptanı olarak bu adamı görmekten büyük mutluluk duyduğum kesin
Özellikle öncekiyle kıyaslayınca...

Onun dışında...
Zapotocny iyi gözüktü ama Veysel tırt forvettir
Ki Konya da aynı ölçüde tırt bir takıma benziyor
Öyle ki en göze çarpan oyuncuları Fahri'ydi

Tribünler Fatih Ürek'in "Sus" şarkısının "Ooooffff" kısmı üzerine yazılan tezahüratta ısrar etmeli
Israr demişken, Ertuğrul Sağlam'ın mevcut dizilişini de üzerinde ısrar edilmesi gereken, yerinde bir deneme olarak görüyorum

Pazar günü Shakhtar Donetsk'le yapılacak özel maçta tribünde olacağım. Bu sezon ilk ve muhtemelen son kez
Arkadaşlarım için ve yine yapacak daha iyi bir şeyim olmadığı için...

Hiç yorum yok: