21 Nisan 2008

Calzaghe vs. Hopkins


İşin ünvan kısmından pek anlamam hatta ne yalan söyleyeyim; Alp hatırlatmasa maçı izlemeyecektim bile.

En başından başlarsak; sıkıcı diyebileceğim bir maçtı. Calzaghe'nin aldığı darbeden sonra maçın daha heyecanlı geçeceğini tahmin ediyordum en azından. Açıkçası Hopkins de rakibinin üstüne fazla gidemedi. Bunda Calzaghe'nin nakavtın kıyısından döndükten sonra durumun ciddiyetini kavramasının da etkisi var tabi. Sıkıcı geçen maçın sonlarına doğru yüz mimiklerini fazlalaştıran ve 2 kere Hopkins'in namahrem bölgelerine isabet ettiren Calzaghe maçı kazandı ancak Hopkins maçı kendisinin kazandığını iddia ediyor. Maçı tekrar izleyecek değilim, Hopkins'in itirazında haklı olduğu yerler de var ancak Hopkins maçı kendisinin kazandığını iddia etmek yerine, Calzaghe'nin galibiyeti haketmediğini söylese daha doğru olurdu sanıyorum. Bana göre maçın hakkı beraberlikti. (Ekstra raundlardan bahsediyorum elbette)

Herkes Hopkins'in bu maç sonunda emekliye ayrılacağından bahsederken Calzaghe, Roy Jones'la yapacağı bir ünvan maçıyla kariyerini bitirmekten söz etmiş. Alp yazabilir konuyla ilgili detaylı bilgiyi.

Ben dikkat etmedim -Bilgehan Demir'in raund aralarındaki yorumlarından kaçmak için zap yapmak zorunda kaldım- ama maçta bolca ünlü varmış, Jay-Z, Beyonce, Arnold Schwarzenegger, Catherine Zeta-Jones ve Nihat Doğan bunlardan sadece birkaçı.

Hiç yorum yok: