14 Eylül 2009

Russell'dan meydan okuma


MJ'in Hall of Fame törenindeki konuşmasını izleyenler olmuştur. Sonlara doğru, Byron Russell'la ilgili bir hikâye anlattı. Dediğine göre, basketbolu ilk bıraktığında, 1994 yazında beyzbol antremanlarına devam ederken, bazı Jazz oyuncuları Chicago'ya antreman için gelmişler ve Jordan da onları ziyaret etmiş. Byron Russell kendisine "Adamım, niye bıraktın ki? Seni tutabileceğimi biliyorsun, eğer bir daha seni şortla görürsem... Bir daha şortla görürsem..." diyerekten meydan okumuş. Jordan da geri döndükten sonra ilk Jazz maçında Russell'a gidip "Bana şortla ilgili söylediğin lafı hatırlıyor musun, işte fırsat!" demiş. En sonunda da Russell'ı şortlu görürse hemen oynayacağını söylüyor.

Bugün yahoo'da okudum ki, Byron Russell bu muhabbete cevap vermiş. Adam diyor ki; "Hemen oynarım. Özel jetine atlasın gelsin, kapışalım. O kadar parası var, herhalde yol masrafını da bana sokmaz. Ayrıca olay benim çaylak yılımdaydı, onu geri dönmeye motive ettiysem ne mutlu bana" demiş.

ESPN bu işin üzerine gider de bu maçı alırsa, Russell için kötü bir gün daha geçer gibime geliyor. Kolay gelsin.

1 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

majestelerinin o son tombik halini düşününce bu sefer makas o kadar açık değil gibi :D