02 Kasım 2007

Lyon Tabakhanesi ve Solaryum Faruk


Euro 2004'te gol kralı oldu, sonra 2005'te CL'yi aldı Liverpool'la Milan Baros. O zamandan belliydi ne arıza adam olduğu, İstanbul'da otelde kupayı düşürüp kırmıştı. Sonra kupa gibi onun formu da düştü, ne Villa'da, ne de Lyon'da top oynamadı doğru dürüst. En son ırkçı işlerle girmişti, şimdi de Lyon caddelerinde Ferrari'siyle 270 basarken yakalanmış. Nereye, ne yetiştirecekti onu o bilir. Resimdeki hatunu tanımıyorum, muhtemelen Çek bir manken, kaç numarada kaldığını soruyor Baros da.


Bizde de bir solaryum Faruk var, ona ilk İstanbulspor'un sefalet zamanlarında takmıştım. Tarih 8 Ocak 2004, Sabah'ın manşetinde İstanbulspor'lu futbolcuların parasızlıktan gazete kağıtlarının üstünde balık çorbası içtiği resim var. Acımıştım ne yalan söyleyeyim, hani Saffet Akbaş'la Balili öyle bir bakıyorlar ki, et lokantasının camından içeri bakan Sezercik gibi. Sonra aynı gazetenin spor sayfasını açtım, Faruk Bayar haberi gördüm bir tane. FRK plakalı Mercedes'ine dayanmış 3-5 seanslık solaryumlu bir poz, altında da "Aziz Yıldırım geç kaldı, 200 bin'e almadı şimdi bonservisim 2 milyon dolar." lafları. 2 milyon'a 5 tane Faruk alınır orasını geç de, o Faruk sonra Gaziantep'e gitti. İşin enteresan tarafı, Antep'te oynarken Beşiktaş'ta Ferrari'sini parçaladı. Haberin manşeti, Faruk'un kariyerini güzel özetliyor aslında; "İki kişilik Ferrari'nin içinden dört kişi çıktı."

Hiç yorum yok: