13 Ocak 2008

Sırp güzeli


Ana Ivanovic son zamanlarda Balkanlar'dan çıkan en güzel şey sanırım. Bu da kendisini benim favori bayan tenisçim yapması için yardımcı olacak bir sebep. Sharapova'nın süperstarlık tasladığı bir ortamda, Ivanovic'in popülaritesi her oynadığı turnuvayla birlikte daha da artıyor. Snob Rus, sempatik Sırp kızına kaptırıyor erkeklerin rüyalarındaki başrolünü. Maria'ya duyulan sapıkça hardcore duygular, Ana'yla daha romantik bir seviyeye iniyor, aslında çıkıyor. Striptiz direğinde servis atan havalı sarışın, bana tiyatroda drama oynar gibi bakan utangaç esmerin return'lerine takılıyor. Tamam, kendimi kontrol altına alıyorum.


Sharapova bilindiği veya tahmin edildiği üzere dünya üzerinde en fazla kazanan bayan sporcu. Hatta bu konuyla, tenisten daha alakalı gibi geliyor bana, "I'm both an athlete and a bussinesswoman." derken. Sadece 20 yaşında, tenisten kazandığı para 10 milyon dolar'ken, spor dışı yıllık kazancı 20 milyon dolar civarında. Ama ben onda sadece kazanmayı isteyen bir yetenekten çok, sweet-16 partisini düşünen dejenere bir Amerikan kız çocuğu özentiliğini görüyorum.

"People seem to forget that Anna Kournikova isn't in the picture anymore. It's Maria-time now." demişti Sports Illustrated'da Kournikova'nın yerini aldığında. Tenis açısından koca bir hiç olan Kournikova'yı kendine rakip görmesi, hangi alanla daha çok ilgilendiğini ortaya koyuyor ama bana göre artık Ana zamanı geliyor, artık ilk GS'ini almalı bu sene. Yonex'le ilk büyük sponsorluk anlaşmasını yaptı. Sharapova gibi Amerika'da yaşamayan biri olarak, paralı sponsorların şu ana kadar çok yanaşmadığı biri. Ama Japon Yonex'in verdiği para açıklanmasa da, bayan tenisinde yapılan en büyük anlaşmalardan biri. Neyse ki Aussie Open başlıyor, özlemiştim onu.

2 yorum:

Alp dedi ki...

sharapova'yı ben de hiç sevmem ama güzellikleri kıyaslayacaksak sharapov'un kızı 7-8 tane ivanovic eder, kusura bakma. o utangaç esmeri de google imageste arayınca üstsüz bi fotoğrafı çıkıyor direk.

sedat dedi ki...

Olabilir, herkesin fantazi matematiği kendine. Yazılı olan benimki, altında da ismim var zaten. Ne Ivanovic'le ne de Sharapova'yla sevişmedim henüz; içinde 1. tekil kelimeler geçen her ifade benim kafamda, bana göre yapılan tasvirler.Yine bu yüzdendir ki, Google Images'de Sharapov'un kızının striptiz direğinde servis atarken resmi de yok. Teşekkürler.