03 Ağustos 2008

Klişe - 2



SABAH
'a özel açıklamalar yapan Portekizli oyuncu, sarıkırmızılı takıma transfer olarak doğru bir tercih yaptığını düşündüğünü belirterek, "Ben hedefleri büyük olan bir takım istiyordum. Yönetici Adnan Sezgin beni bu konuda ikna etti. Şimdi tek amacım büyük başarılarda pay sahibi olmak" ifadesini kullandı.

(Ara klişe:
*FERNANDO MEİRA FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYINIZ...)

Takımda beklediğinden çok daha iyi bir ortamla karşılaştığını kaydeden Meira, "Yaptığım tercihin doğru olduğunu İstanbul'a gelince daha iyi anladım. Bana çok sıcak davrandılar. Takımdaki herkes çok kaliteli. Bütün oyuncular tek başına birer yıldız. Burası bir aslan yuvası gibi. Birlikte büyük başarılara imza atacağız" dedi. Genç futbolcuların çok yetenekli olduğunu vurgulayan tecrübeli defans oyuncusu, "Mesela Arda 15-20 yıllık profesyonel gibi oynuyor. Bu çizgide giderse büyük bir yıldız olur. Takımda kimsenin yeri garanti değil. Bu nedenle forma savaşı yaşanacak" diye konuştu.

Hiç yorum yok: