20 Ekim 2007

Arséne's XI


Arséne's XI diye bir dvd çıktı İngiltere'de, amazon'dan temin edebilir koleksiyoncular. Adı, Arsenal'deki 11. senesi olmasından sebep. Aynı zamanda bu 11 senede çalıştırdığı en iyi 11'i seçmiş Wenger, bu dvd'de.

Wenger'in 11'i;

GK: David Seaman

"Her zaman soğukkanlıydı ve gülümsemesi eksik olmazdı. Baskı anlarında her zaman çok iyi tepki verirdi."

DR: Lauren

"Onu Mallorca'dan transfer ettiğimde orta saha oynuyordu ve onu Lee Dixon'ın yerine düşündüğümü bilmiyordu. Çok sert bir oyuncu, en sert oyunculara karşı bile yıkılmaz. Her zaman savaşacağını bilirsiniz."

DL: Ashley Cole

"Ashley hayatı boyunca bir Gunner olarak kalacak. Her zaman hücumu düşünür ve oyuna her şeyini verir."

DC: Martin Keown

"Martin'in kazanmak adına inanılmaz bir iştahı vardı. Bire birlerde inanılmazdı. Tekniği de olmasına rağmen, kendine fazla güvenmezdi."

DC: Kolo Touré

"Kolo bize gelmeden önce 3 takım tarafından reddedilmişti, sadece kısa bir denemeye çıkardım onu ve hemen imzaladım. Orta sahadan savunmaya adapte olması inanılmaz başarılıydı. Her maç %100'ünü verir ve sahada herkese yardımcı olur."

MR: Freddie Ljungberg

"Onu İsveç'le İngiltere'ye karşı oynarken izledim ve hayran kaldım. Martin Keown onu rahatsız bile edemedi. Bir maç kaybettiğimizde, Freddie'nin suratı iki gün asık kalırdı."

ML: Robert Pirés

"Bence dünyanın en iyi sol kanat oyuncusu. Top ayağındayken bir balete dönüşür. Her zaman bu takımda oynamış en büyük oyunculardan biri olarak kalacak."

MC: Patrick Vieira

"Arsenal'e gelmeye karar verdiğimde, ilk onu istedim ve benle gelmesini istedim. Şampiyonlar Ligi'nde Milan'a karşı da, yağmurlu havada Sheffield Wednesday'e karşı da aynı istekle oynar, takıma herşeyini verir."

MC: Ray Parlour

"Maç sonlarında her zaman daha iyi oynardı. Ray, hiç durmayan bir motor gibiydi."

FC: Thierry Henry

"Juventus'ta adeta gol atma içgüdüsünü kaybetmişti, burada onu tekrar ortaya çıkadık. O, futbolun Michael Jordan'ı olduğunu gösterdi Arsenal'de, istediği zaman golünü atardı sanki."

FC: Dennis Bergkamp

"Ben geldiğimde takımın en özel oyuncusuydu. Henry'e veya Ian Wright'a kiminle beraber oynamak isterler diye sorarsanız, Dennis'in adını verirler."

Hepsi nerdeyse en az 200 maça çıkmış oyuncular. Tony Adams'ı unuttu mu acaba Wenger, yoksa başka bir husumet mi var bilmiyorum.

2 yorum:

quaking dedi ki...

lauren out,eboue in
parlour out,fabregas in

verde dedi ki...

there is no shame in tony adams' game...