01 Nisan 2008

Heyecan Fırtınası

1 haftadır filan plan yapıyorum, maç süresince yetecek kadar biramı alıp, evdekileri kovup tek başıma Roma - Machester maçını izlemek için. Televizyonun canlı olarak bu maçı vereceğinden emin olduğumdan hiç netten bakmaya gerek bile duymuyordum. Biraz önce bir bakayım bari dedim maç öncesi programı var mı nedir durumlar diye, fakat maçı veren yayıncı kuruluşun sitesini açtığımda, ana sayfadaki haber bir anda metabolizmamı allak bullak etti. "Bir tarafta Halil, Kuranyi, Ze Roberto, bir tarafta Eto, Ronaldinho, Henry! Sabri Ugan'ın anlatımıyla bu heyecan fırtınası canlı yayınla ekrana geliyor..." Hangi fırtına, neden bahsediyor bunlar diye düşündüm, bildiğim kadarıyla Barcelona'da Ronaldinho, Messi, Deco oynamayacaktı. Ben mi yanlış biliyorum acaba diyerek nette araştırmaya başladım. Evet, Ronaldinho, Messi ve Deco yok, hatta Henry de yokmuş onu da öğrendim bu arada, ama yayıncı kuruluşun bunlardan haberi yok ki anasayfalarına kocaman yazmışlar. Yazdığı isimlerden sadece Eto oynayacak. (Bu arada Eto'o'da da tek o varmış, en azından Şampiyonlar Ligi başladığından beri yayın yapan kişiler öyle diyor.) Bu maçın neresi heyecan fırtınası anlayamadım. Bir tarafta geçen seneki 7-1'lik maçı unutturmak isteyen Roma ile bu sezonun izlemesi en keyifli takımı (bana göre) olan Manchester (takıma gerek yok, tek başına Ronaldo'yu izlemesi bile diğer maçtan daha keyiflidir herhalde, kararsız olanlar da bu haftaki Manchester - Aston Villa maçının özetlerini izlesin) maçı varken gidip sadece defans hattı eksiksiz sahaya çıkan Barcelona'nın heyecan verici futbolunu izleyeceğiz. Ben Sopcast'ten diğer maçı izleyeceğim, Allah size kolaylık versin. Muhteşem spiker kadrosu ve güzel maç seçimleriyle Star tv'de maç izleyin.

1 yorum:

Alp dedi ki...

Ayrıca Schalke'nin en seyre değer oyuncusu Rakitic de yok.