27 Temmuz 2008

Sina N'engini

Forumda Majere'nin elinden çıkan "günün Sinan Engin haberi" lafını burada hayata geçirmek farz oldu. Elimden geldiğince ekleme yaparım, kaçırdıklarımı da ekleyenler olur zaten.

Bugüne kadar olanlardan;


"Nobre, takımın menajeri Sinan Engin'in adı anıldığı anda gülmeye başlıyor ve "O gerçekten çok komik bir insan ve bizlere çok yardım ediyor. Fazla bir şey söylemeye de gerek yok. Son olarak kendi aramızda maç yapıyorduk ve maçın 5. dakikasında yere düştü. Aynı zamanda beraber futbol oynarken, maçın ortasında telefonla konuşabiliyor"


"Siyah-Beyazlı ekibin Avusturya kampı sırasında ikamet ettiği Krallerhoff Otel ile antrenmanlarını gerçekleştirdiği saha arasında 2 kilometre mesafe var. Futbolcular her gün en az iki kez bu yolu otobüsle giderken, teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile yardımcısı Mutlu Topçu, bisikleti tercih ediyor. Bu ikiliye özenen ve biraz spor yaparım düşüncesiyle onlara eşlik etmek isteyen genel menacer Sinan Engin'in hevesi kursağında kaldı. Çünkü Engin'in bindiği bisikletin tekerleği, fazla kiloya dayanamayıp patladı. Tabii Engin'e de yine otobüse binmek düştü."

"Geçen yıl Bobo, Brezilyalı arkadaşlarım toplanmış bir şey tartışıyoruz. Arkadan bir ses: ’Şu Brezilyalılar ne ilginç adamlar, gruplaşıyorlar. Hepsini dağıtacağım. Birini vuracağım.’ Espriyi yapan menajerimiz Sinan Engin. Ben de Türkçe bildiğim için hemen dönüp yanına gittim, ’Sinan ağabey beni vurma. Ben de var Türk pasaportu. Ben Türk’ deyince, kampta herkes gülmekten kırıldı."

“Ali Gültiken, “Ben kalsaydım şampiyon olurduk” diyor. Tigana seni yemeğe, otobüse, soyunma odasına almıyordu. Oyuncular bile acıdıklarını söylüyorlar bu duruma. Takımı menacer şampiyon yapmaz, ekip ruhu yapar. Celal Kolot konuşuyor, fazla gevezelik yapmasın. Cisse’ye 2.5 milyon Euro bonservis, yıllık 1.5 milyon Euro veren kendisi. Aldırmak istediği ve aldırdığı oyuncular ortada. Şunu herkes bilsin, bu sene söz olmaması için Türk menacerlerle de çalışmadık.”


To be continued

Hiç yorum yok: