01 Mart 2008

Manchester Götürür

Bugün oynanan 17:00 maçlarının ardından Premier Lig'in şampiyonluk yarışı şekillendi iyice. "Manchester Arsenal'in ensesine geldi, heyecan arttı" denebilir ama ben zaten sezon başından beri Arsenal'in şampiyonluk şansının düşük olduğunu düşünüyorum. Takımın son haftalarda düşen formu dar kadro sebebiyle artarak devam edecektir. Ayrıca iki büyük rakibiyle deplasmanda oynayacak olması da bence şampiyonluk yarışı yapan üç takımın en son sırasına itiyor onları, şu anda lider olmalarına rağmen.

En büyük aday ise hiç süphesiz Manchester United. Genellikle rakiplerini buldozer gibi ezen United'ın ligin bitimine birkaç hafta kala çıkacağı Chelsea deplasmanına 3 puandan fazla bir farkla gelmek isteyeceği kesin. Gelemeseler de ben Stanford'dan iyi bir sonuç alabileceklerini düşünüyorum. Şu ana kadar Grant'li Chelsea'nin büyük maç performansının çok düşük olması beni bu düşünceye itiyor. Liverpool karşısında hücumda hiçbir şey üretemeyen takımın bir benzeri Carling Cup finalinde de sahadaydı. Hem Manchester hem Arsenal ise kendi evinde oynayacak olması büyük bir avantaj gibi gözükse de, ikisini birden yenebileceğini zannetmiyorum.

Jose olsa Maviler şampiyon derdim şu dakikada, çok da iddialı konuşurdum. Ancak şu durumda %50 Manchester, %30 Chelsea, %19 Arsenal, %1 Liverpool olarak görüyorum şansları. Kıyak geçtim Liverpool'a da.

Hiç yorum yok: